Naše firma patří k největším distributorům autodílů pro vozy značky Škoda. Distribuční systém opíráme o spolupráci s velkoobchody a velkodistributory s náhradními díly a to jak v České republice, tak i v zahraničí. Jsme ryze českou společností, což nám umožňuje pružně reagovat nejen na individuální potřeby našich zákazníků, ale i na pravidelné zavádění nových produktů a služeb.
Upřednostňujeme prodej originálních náhradních dílů a dílů od výrobců dodávajících do prvovýroby. V našem sortimentu jsou zastoupeny výrobky řady významných světových výrobců.
V naší nabídce naleznete pro některé položky i alternativní, cenově výhodné a kvalitní autodíly od aftermarketových výrobců – vše pod označením Autoparts economy line. Klademe důraz na sortiment nabízených autodílů, a proto držíme běžně skladem i náhradní díly speciální, s malou obrátkou.
Těžiště naší nabídky vychází z požadavků odběratelů a je směřováno zejména pro vozy Octavia, Octavia2, Fabia, Superb a Roomster. Pravidelně rozšiřujeme naši nabídku o díly na nejnovější modely. Proto u nás již běžně najdete i díly na Škodu Fabia2, Superb2, YETI, nebo nový model Škodu Citigo.
V našem sortimentu naleznete řadu výrobků jak od renomovaných světových výrobců, tak od kvalitních výrobců pro aftermarketovou spotřebu.
Autoparts je Váš spolehlivý partner v dodávkách autodílů pro vozy Škoda.
Otevírací doba přes svátky
platnost 08.12.2024 - 02.01.2025
AUTOPARTS s.r.o. provozovna: Ve Žlíbku 1800, 193 00 Praha 9 - Horní Počernice, hala A4, otevřeno: PO-PÁ 8:00 - 18:00, tel: 226 001 333, 226 001 334, fax: 226 001 335, autoparts@autoparts.cz fakturační údaje: IČ: 26721848, DIČ: CZ26721848
Tato webová stránka používá cookies
Soubory cookie jsou malé textové řetězce, které odesílají stránky navštívené uživatelem do jeho koncového zařízení, kde se ukládají, aby mohly být znovu použity při příští návštěvě uživatele. Nejčastější typy souborů cookie jsou:
Provozně nezbytné - pomáhají zajistit základní funkce webových stránek a tyto bez nich nemohou správně fungovat. Preferenční - umožňují webovým stránkám zapamatovat si informace ovlivňující chování webu, například jazyk uživatele. Statistické - pomáhají porozumět obecné interakci uživatelů s webovými stránkami shromažďováním informací o prohlížení. Marketingové - používají se k monitorování uživatelů na webových stránkách pro následné nabízení relevantní reklamy.